20 de març 2011

Senderhotel


Avui us explicaré un projecte que estic portant a terme aquests dies i que s’allargarà una mica en el temps. Ja fa uns mesos l’associació Senderhotel em va contractar per tal que realitzes un seguit de guies per als diferents hotels de l’associació.
Aquesta associació d’hotelers vol tenir un tracte preferencial per als senderistes, oferir diferents excursions per la zona de l’hotel i un seguit de comoditats per tots els amants de la natura.
A part de les rutes, haig d’assessorar els hotels per tal d’oferir el màxim de comoditats així que us agrairia molt que em diguéssiu què us agradaria trobar en un hotel quan aneu a fer excursions.
Aquesta setmana passada, vaig estar a Vilagrassa, a l’Hostal del Carme. Que per cert, és un lloc on parar a dinar si esteu per la zona, us ho recomano!!
Gràcies a la visita que vaig fer, vaig descobrir un seguit d’indrets molt i molt recomanables de la Catalunya interior.
El castell de Verdú, el poble de Guimerà, la torre de l’Almenara, la Serra del Tallat i un lloc que personalment em va agradar molt l’estany d’Ivars
Aquesta setmana, marxo a Deltebre, i m’agradaria aprofitar el blog, per preguntar-vos si coneixeu alguna excursió amb encant per la zona. De moment una de les excursions és clara: La Foradada del Montsià.
Bé, si algú te alguna recomanació d’excursions o per als hotels estaré encantat d’escoltar-lo! Gràcies!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada