2 de març 2011

Comencem una nova aventura

Benvolguts bloggers,
Avui començo una nova aventura que ja fa temps que em ronda pel cap, crear un blog sobre el que més m’agrada: la natura.
Per començar, potser que em presenti: Em dic Sergi, sóc un barceloní “asilvestrat”, i actualment visc a Prullans, on treballo com a guia de muntanya.
Ja fa temps que corro a munt i a vall per les muntanyes, i potser últimament he canviat la meva manera de fer excursions, i és això el que m’agradaria compartir amb tots vosaltres. Abans, i com sembla que s’hagi posat de moda, fer excursions només tenia com al·licient fer cims o arribar a un lloc concret sense tenir en compte res més. L’objectiu era fer una llista de tots els cims que havia fet; ara en canvi, m’agrada observar cada detall, parlar amb la gent que em trobo i gaudir de totes aquelles petites coses que estan amagades a  la muntanya. Ara, anar a fer un cim és l’excusa, però el que realment m’omple és poder contemplar tot allò que em trobo mentre faig l’excursió.
 Així doncs, en aquet modest blog intentaré recollir tot allò que em trobo caminant, rodant amb la bicicleta o fent marxa nòrdica per la muntanya i compartir-ho amb tots vosaltres.
Igualment m’agradaria que els que entreu a llegir el blog us animeu a escriure les vostres experiències o comentar allò que us vingui de gust.
Moltes gràcies i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada